FreshMail.pl
Informacje o tym, jak optymalizować swoją pracę, by pracować mądrzej a nie ciężej prosto na Twój email!

FreshMail.pl

Jak uczyć się produktywności czyli wnioski po kursie Produktywność krok po kroku

2018-10-28T21:20:06+00:00Categories: Bez kategorii, Zarządzanie czasem|

Jak uczyć się produktywności, czyli wnioski po kursie Produktywność krok po kroku W szkole nikt o niej nie uczy, więc nie wiadomo, czym naprawdę jest. W pracy nikt o nią nie pyta, tylko oczekuje efektu. Jak dowozić wyniki bez nadmiernego zaniedbywania zdrowia, rodziny, czy głębokich wartości? I czy jednocześnie [...]

Ile czasu marnujesz w pracy?

2018-08-31T14:56:11+00:00Categories: Eliminowanie marnotrawstw, Zarządzanie czasem|

Ile czasu marnujesz w pracy? Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym, ile kosztuje marnowanie czasu w pracy - przesiadywanie na facebooku, rozproszenia, pogaduszki, „kawki”, nieefektywne czynności itp? Pewnie teraz myślicie, po co w ogóle zaprzątać sobie tym głowę? Nie będę owijał w bawełnę – jeśli Wasza pensja choćby w niewielkim [...]

Chcesz więcej?

  Otrzymuj prosto na email powiadomienia o nowych materiałach, jakie pojawią się na blogu. Zero spamu.

FreshMail.pl